Alla inlägg den 13 september 2010

Av Johanna Ri - 13 september 2010 18:11

Det här året har vi bestämt att kylan ej ska få påverka oss som förra året..Därför tänker vi ladda upp med de varmaste jackorna vi kan hitta. Jag struntar i pris och utseende just nu. Bara jag slipper frysa. Det ultimata vore väl att dra på sig en overall från topp till tå. Så långt tänker jag inte gå..Inte denna vinter i alla fall ;)


Beställning av dessa kommer göras innan den värsta kylan drar in. Får hoppas att de håller oss varma å goa i vinter. Kan låta som att vi bor på Nordpoolen, men jag kan försäkra er att vintern i Luleå ej är att leka med =/




  



  



Av Johanna Ri - 13 september 2010 17:50

Jag har alltid älskat hösten. Färgerna, luften och att det faktiskt börjar mörkna på kvällarna så man får chans att tända ljus lite här & där. Dock gruvar jag mig för vad som komma skall. Den mörka, kalla vintern där snön når upp till vaderna efter nattens snöstorm..=/ uuuh...


MEN...Jag försöker leva i nuet och njuta av hösten, sen får den varma vinterjackan göra sitt när kylan drar in.


  

Myskväll väntar



Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards