Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Hösten är här

Av Johanna Ri - 13 september 2010 17:50

Jag har alltid älskat hösten. Färgerna, luften och att det faktiskt börjar mörkna på kvällarna så man får chans att tända ljus lite här & där. Dock gruvar jag mig för vad som komma skall. Den mörka, kalla vintern där snön når upp till vaderna efter nattens snöstorm..=/ uuuh...


MEN...Jag försöker leva i nuet och njuta av hösten, sen får den varma vinterjackan göra sitt när kylan drar in.


  

Myskväll väntar



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ri - 11 oktober 2010 22:22

Från och med dagens dartum kommer ni hitta mig på följande sida http://blogg.veckorevyn.com/successofbeauty/   Där kan ni följa mig och mitt ny startade företag med olika nyheter och erbjudanden vad gäller Age Loc produkter.   Vi ses där! ...

Av Johanna Ri - 2 oktober 2010 14:29


Min kära vän Ida Lundholm sitter nu i Malta som enda tjejen vid finalbordet i poker SM! Vi håller tummar & tår att du kammar hem hela skiten! Kör hårt!!! Vi är så stolta över dig! =)   You go girl!!!!      ...

Av Johanna Ri - 23 september 2010 21:48

Nu har snart Engla bott hos oss en vecka. Hon verkar redan vara "hemma" med allt vad det innebär. Hon och sessan kommer bättre överens för varje dag som går. Självklart skulle dom båda visa vart dom står i början, vilket är helt naturligt. Nu verkar ...

Av Johanna Ri - 19 september 2010 19:19

Idag åkte vi till Boden för att titta på en eventuell kompis till Sessan. Vi skulle bara titta & fundera, men det slutade som väntat. Vi tog hem henne redan idag :)   Denna lilla pingla på snart tre år vid namn Engla :)           Dom tv...

Av Johanna Ri - 17 september 2010 23:16


Washington DC, en tunnelbanestation en kall januarimorgon 2007.En man med violin spelar Bach i en timme.Under den timmen passerar ca 2000 personer.          Efter 3 min spelande uppmärksammar en medelålders man musikanten och drar ned tempo...

Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards