Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Johanna Ri - 26 juli 2010 20:34

Kl halv 2 i natt väckte min sambo mig med ett tragiskt besked..Våran älskade vän Mattias "lillen" Hade lämnat detta liv. Jag kunde inte förstå att det var sant. Jag trodde och hoppades att jag fortfarande var i sömn och att detta var en hemsk dröm. Jag kan inte förlåta mig själv att jag inte hann träffa dig sen din hemkomst från Umeå där du varit en riktig fighter mot hjärnblödningen. Allt skulle bli bra och du var den galna sprudlande killen som du var innan...Det var vad du trodde och vad alla andra trodde. Jag hoppas att du lever rövare där uppe bland molnen älskade vän och att du tittar ner på oss andra då och då...


Vi saknar och sörjer dig otroligt mycket...Jag kan ställa frågan varför hur många gånger som helst utan att få svar..Ngn där uppe behövde dig mer än vi...Jag säger inte farväl, jag säger vi ses..



  

Det här är min "lillen"... Min egna lilla hundcoach som alltid ställde upp i vått och torrt vad det än gällde oavsett klockslag...Du var en ängel på Jorden, nu är du en ängel ovan molnen...


Vila i frid älskade vän


http://www.youtube.com/watch?v=KLWNwopHrHQ


Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards