Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Johanna Ri - 12 juli 2010 19:43

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering..Jag får skylla på semestern ;) Hur som helst har semestern hittils varit UNDERBAR...Midsommarafton i Stockholm var en av dom bästa ngnsin..Grillning och mys med Sia & Martin i nynäshamn vid vattnet..Kunde inte ha bett om bättre eller mysigare stämmning..Tror minsann det blir Sthlm nästa år också..;)


  

  

  

Hann även med ett besök på grönan där jag, Sia och Martin fick för oss att utmana Tilt, vilket vi ångrade när vi satt högst upp på toppen och såg ut över Sthlm stad för att sedan släppas ner 100000000 km/h...Vilket egentligen sammanfattar min känsla efter den åkturen..Tror aldrig bina ben skakat så mkt i hela mitt liv..haha...


På söndagen plockade taxin upp oss kl tre på natten för att ta oss till flyget..Grekland och Rhodos nästa..Har haft en super mysig utlandsresa tack vare våran hyrbil som tog oss runt hela Rhodos och till olika badstränder och restauranger...Dock skulle jag inte återvända till varken Rhodos, eller Greklands fastland..Mkt som är halvfärdigt och skitigt. Vi kom även fram till att Greker inte kan köra bil..Jisses vilken trafik och vilka vägar =/ Men vi överlevde veckan =)

  

  

  

   

Vi fick i alla fall det vi betalade för..Sol och bad :)

Nu är vi hemma på Svensk mark igen..En vecka kvar innan semestern tar slut..=/ uschan...Ska jag sitta inne på kontoret i detta underbara väder?! Får hoppas att helgerna bjuder på mkt sol, annars kommer denna solbränna vara borta inom en väldigt snar framtid =/

well well...Ska fortsätta denna måndag kväll med lite hårinpackning och fuktmask efter dagens intensiva sol...




Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards