Alla inlägg den 12 april 2010

Av Johanna Ri - 12 april 2010 13:29

Som ni alla vet dök nässelutslagen upp igår eftermiddag, och det blev värre och värre timme efter timme..Sen började det pulsera och värka i armarna och benen..Och en timme efter det var hela vänstra sidan uppsvullen..Vänstra armen, fingarna, ögat, örat var som korvar och värkte så in i helvete..så kl halv 12 åkte vi in till sunderbyn där en läkare konstaterade att jag fått en allergisk reaktion från ngt. Vad som har orsakat detta är ännu oklart. Så jag fick en hästdos av kortison och allergitabletter som gjorde att jag nästan höll på svimma och kräkas samtidigt..så jag låg under observation till kl 3 i natt innan vi kunde åka hem..Nu har allt lagt sig, men jag är fortfarande en zombie i skallen. Och ett stort tack till Marcus som höll mig sällskap hela natten trots att han skulle upp och jobba kl 6 på morgonen i Haparanda..=/ suck...Nu vill jag bli frisk!!!!


well well...Mer mediciner ska hämtas ut från apoteket idag...

Hej så länge

Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards