Alla inlägg den 1 april 2010

Av Johanna Ri - 1 april 2010 16:01

Ja då har man hunnit vara hos läkaren, som konstaterade att jag hade en ganska så grov infektion i örat..Inget farligt..men han förstod att jag hade ont med tanke på att trumhinnan höll på att spräckas..Så det blev kåvepenin och smärtstillande för min del...suck..nåja..bara det börjar verka snart!


Eftermiddagen kommer att spenderas ute i stugan framför brasan..påskmiddag och annat mys :9

Av Johanna Ri - 1 april 2010 09:25

Vaknade halv fyra i natt av att halva skallen värkte..Suck..Öroninflammation i vänster öra..TREVLIG PÅSKPRESENT!!! Så nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp..Får jag inte en tid idag då blir det akuten efter kl 5..Vågar inte skjuta på detta utan att få penicillin..Annars blir det att skippa skärgården =/


Trött som en gris är jag oxå efter denna hemska natt...Men kring halv 5 lyckades jag somna om någon timme efter 2 pandodil och nässpray i örat..Det funkar faktiskt...!


well well...trevlig påsk allihopa..Jag får hoppas att min påsk oxå blir bra efter besöket hos läkaren idag...

  


Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards