Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Johanna Ri - 2 juni 2010 21:52

Sessan har börjat bete sig väldigt mystiskt, och har betett sig mystiskt i ngr veckor nu..Hennes beteende är väldigt upp och ner..gnäller, är allmänt orolig och väldigt klängig..Ska helst ligga i famnen och ha uppmärksamhet hela tiden...Sen upptäckte jag att hennes små tissar hade blivit större så jag prövade klämma lite försiktigt och vad kommer ut! Jo mjölk...jisses!! Skräckslagen ringde jag Marcus och meddelade att antingen så ska vår vovve få valpar eller så är hon skendräktig..Vi kan verkligen hoppas på det sista alternativet...=/

Jag googlade upp ordet skendräktig, och de flesta symptomen stämde in förutom att hon inte gått upp i vikt..Ska boka in en tid hos veterinären för vaccination samt undersökning...


Mammas lilla Prutt...Får hoppas att du INTE varit och fulat dig med ngn stövare ute i buskarna i stugan, då får matte fullt upp om ngn månad!!! =/

  




Av Johanna Ri - 2 juni 2010 21:44

Då har ännu en arbetsdag flygit iväg...Dagen började med en mässa i pontushallen som vi på AF höll i..23 andra jobbcoach företag hade samlats för att göra reklam för deras företag inför ca 300 personer..Super roligt och jätte uppskattat av dom flesta :) Mkt duktigta företag att välja på så jag förstår att många av dom hade beslutsångest :)

Super roligt hur som helst :)


Kvällen har spenderats med Pauline, film och diverse onyttigheter..Jag tror jag talar för både mig och Pauline när jag säger att filmen kan rekommenderas för de som vågar..Den underhöll oss båda från början till slut ;)

Det är baserat på verkliga händelser och videoinspelningar...Inte lika läskig som paranormal men den går att jämföra...:)


Nu kallar sängen strax..Ännu en dag som bokstavligt talat sprungit iväg...

Natti

Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards