Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Johanna Ri - 9 maj 2010 20:31

Har tillbringat hela söndagen på Notviken hos familjen Nilsson/Sandin...

Bastu med kidsen och premiärgrillning...Det är längesen jag ätit ngt så gott!!!!


Varför är alltid premiärgrillningen så speciell? ;)

  


Resten av kvällen skall spenderas i sängen framför tv.n..Är trött så trött efter denna helg...


Natti Natti 

Av Johanna Ri - 9 maj 2010 20:25

Då var ännu en helg avklarad..Varför går helgerna så fort nu för tiden? =( Ska bli skönt med kort arbetsvecka och sen vara ledig från torsdag till söndag =) Njuuuuta av ledigheten tillsammans med Hugo och marcus =)


well well..Tillbaka till helgen..Temat för gårdagen var ju då 80-talet...

såhär såg vi ut..


  

  

Jag tror aldrig jag känt mig så ful i hela mitt liv..lägg märke till broschen högst upp i skortan...haha...Hemska tider...Festen hade kunnat vara mkt mkt bättre och mer välplanerad än vad den var..Dock räddade sällskapet min kväll...


Kring tolv tiden åkte vi hem för lite bastu och annat mys...Helt perfekt avslut för kvällen :)

Presentation


New life, New leaf..Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Och kom ihåg att stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards